KRIOLIPOLIZA

Zabieg kriolipolizy reprezentuje nowatorskie podejście do redukcji tkanki tłuszczowej, polegające na kontrolowanym zamrażaniu komórek tłuszczowych, bez ingerencji w funkcjonowanie nerwów lub mięśni. Cały proces odbywa się bezpośrednio na zewnątrz ciała, co minimalizuje ryzyko uszkodzenia struktury skóry oraz pojawienia się obrzęków, w przeciwieństwie do tradycyjnej liposukcji.

Jak działa zabieg kriolipolizy?

1. Cykl chłodzenia z regulacją temperatury UA powoduje krystalizację komórek tłuszczowych.
  2. Obszar poddawany zabiegowi jest stymulowany przez prądy skurczowe o różnych kształtach i impulsach emitowanych w sposób sekwencyjny.
  3. Skrystalizowane komórki tłuszczowe spotykają się z zaprogramowaną śmiercią i są eliminowane przez procesy metaboliczne.

W kolejnych tygodniach i miesiącach po zabiegu następuje stopniowa redukcja tkanki tłuszczowej.

Dlaczego warto umówić się na zabieg kriolipolizy właśnie w MW Clinic?

Zabieg kriolipolizy w MW Clinic wykonujemy z wykorzystaniem sprzętu Cryoliposculpt FusioMED Biotec Italia. Jest to urządzenie medyczne, dokładnie przetestowane w badaniach klinicznych, które dowiodły jego skuteczności. Aparatura Biotec spełnia najwyższe standardy bezpieczeństwa i posiada wszelkie niezbędne certyfikaty.
Cryoliposculpt to technika, która umożliwia ostateczne zmniejszenie liczby komórek tłuszczowych, dokładnie tak, jak w przypadku liposukcji, z tą różnicą, że jest to zabieg niechirurgiczny i nieinwazyjny. Zabieg pozwala na natychmiastowy powrót do codziennej aktywności, bez konieczności rekonwalescencji. Po pierwszym zabiegu, rezultaty stają się widoczne w kolejnych tygodniach, osiągając maksymalny rezultat po około 8 tygodniach. Nasz sprzęt to ewolucja kriolipolizy, wykorzystująca technologię TissueActive, która zmienia kształt sylwetki: synergia VacuPulse i CoolFrequency.

Zalety płynące z zastosowania technologii TissueActive:

• Możliwość leczenia różnych obszarów ciała podczas tej samej sesji.
  • Redukcja tkanki tłuszczowej od 20 do 30% po każdej sesji.
  • Natychmiastowy powrót do codziennych aktywności.
  • Wysoki poziom bezpieczeństwa podczas zabiegu.
  • Eliminacja efektu „ice block” wpływającego na obszar leczonej tkanki.
  • Eliminacja efektu „fartucha”, który zwykle powstaje po opróżnieniu tkanek z komponentu adipocytowego.
  • Trofizm tkankowy, który przywraca skórze elastyczność.
  • Zmniejszenie odczuwania bólu podczas zabiegu.

Wskazania do zabiegu kriolipolizy:

• redukcja tkanki tłuszczowej z wybranych partii ciała
  • redukcja cellulitu
  • modelowanie sylwetki

Przeciwwskazania do zabiegu kriolipolizy:

• krioglobulinemia, hipoproteinemia (choroby krwi)
  • paroxymal cold hemoglobinuria (napadowe zimno)
  • uczulenie na zimno (pokrzywka z zimna)
  • obszary z zaburzeniami krążenia obwodowego
  • choroba Raynauda (napadowy skurcz naczyń krwionośnych podczas ekspozycji na zimno)
  • rozrusznik serca
  • choroby nowotworowe
  • znaczna otyłość
  • epilepsja
  • ciąża i karmienie piersią
  • blizny lub rozległe choroby skóry
  • zaburzenia czucia
  • zaawanasowana cukrzyca
  • zaburzenia pracy nerek i wątroby
  • otwarte lub zainfekowane rany
  • obszary niedawnego krwawienia lub krwotoku

Przebieg zabiegu kriolipolizy:

W dniu zabiegu laserowego usuwania owłosienia kosmetolog upewnia się, że podane podczas konsultacji kosmetologicznej dane nie uległy zmianie. Jeśli nie ma przeciwwskazań można rozpocząć zabieg. Po umieszczeniu specjalnej nakładki na wybranym obszarze skóry, która zapobiega odmrożeniu, specjalista stosuje aplikator zasysający na określoną część ciała. Aplikator generuje kontrolowaną niską temperaturę, co powoduje obumieranie komórek tłuszczowych. Cała procedura zazwyczaj trwa około godziny, a po jej zakończeniu można doświadczyć jedynie niewielkiego obrzęku lub zaczerwienienia skóry, bez żadnych poważnych skutków ubocznych.

Zalecenia pozabiegowe:

Po przeprowadzeniu zabiegu, zaleca się stosowanie diety lekkostrawnej oraz spożywanie dużej ilości płynów - co najmniej 2 litrów dziennie. Należy unikać intensywnego wysiłku fizycznego oraz działań, które mogą podnosić temperaturę ciała, takich jak sauny czy solarium. Ważne jest również nawilżanie skóry po zabiegu przy użyciu delikatnych preparatów.